اس کا جی

شرکت SKG در سال 2007 تاسیس شده و یک شرکت پژوهش و توسعهی فناوری بالاتر با تخصص در زمینه توسعه دستگاه‌های بهداشتی قابل استفاده پوشیدنی می‌باشد. این شرکت بهترین اجزای فناوری و مد را ترکیب کرده و همه چیز عالی را در محصولات طراحی شده با زیبایی بسته‌بندی کرده است تا زندگی سالمتر و بهتری را فراهم کند. محصولات SKG توسط جامعه بین‌المللی طراحی شده، از جمله جایزه طراحی Red Dot و جایزه طراحی IF را دریافت کرده‌اند. با توجه به زندگی سریع و پر استرس در دنیای مدرن، SKG متعهد است تا محصولات بهداشتی و آرامش‌بخشی را ارائه دهد که به مردم کمک می‌کند تا زندگی سالمتر، بلندتر و بهتری داشته باشند.
در سال‌های آینده، SKG به توسعهی جهانی خود ادامه خواهد داد و به طور کلی برنامه دارد تا دستگاه‌های بهداشتی قابل پوشیدن را به افراد مختلف قومیت‌ها، مناطق و ملیت‌ها در بیش از ۱۰۰ کشور ارائه کند و بیش از ۱۰۰ میلیون مشتری را خدمت رسانی کند.
شرکت SKG به ترکیب داده‌های کاربر با فناوری هوشمند و توسعه محصولات از دیدگاه‌های مختلف از جمله فناوری پوشیدنی، ارگونومی و داده‌های بزرگ سلامت انسان اراده‌مند است. هدف ما، ترغیب همه به سلامتتر شدن است.
SKG دارای ۹۴۶ اختراع است و جایزه Red Dot آلمان و جایزه IF را دریافت کرده است. ما یک تیم طراحی و توسعهی از برترین ۵۰۰ شرکت جهان داریم و به توسعهی محصولات بیشتری که مشکلات سلامتی انسان را حل کنند، ادامه خواهیم داد.
تاریخچه توسعه برند

سال 2007، شرکت SKG تأسیس شد.
سال 2008، SKG شروع به گسترش بازار جهانی خود کرد.
در سال 2014، محصول SKG برنده جایزه طراحی Red Dot Design Award؛ در آلمان شد.
سال 2015، SKG با همکاری عمیق با Amazon و رسمیت ایجاد انبارهای خارجی، بازار جهانی خود را گسترش داد.
در سال 2016، SKG شرکت خود را در ایالات متحده تأسیس کرد و محصول خود را برنده جایزه طراحی Red Dot Design Award آلمانی کرد.
در سال 2018، محصول SKG دوباره برنده جایزه طراحی Red Dot Design Award آلمانی شد.
در سال 2020، محصول SKG همزمان برنده جایزه IF Award & Red Dot Award شد.
در سال 2021، تفنگ ماساژ F5 شرکت SKG به طور رسمی در ایالات متحده آمریکا راه‌اندازی شد و در Forbes، CNN، Wired، و غیره پوشش داده شد.
در سال 2022، محصول تکی جدید G7 Pro neck massager شرکت SKG با استقبال زیادی مواجه شد.

ماهیت
هدف
توسعه دستگاه‌های پوشیدنی سلامتی برای پیشرفت سبک زندگی سالم تر.

ماموریت
کمک به مردم برای زندگی سالم‌تر، بلندمدت تر و بهتر.

چشم انداز
ارائه دستگاه‌های پوشیدنی مد روز به افراد با نژادها، مناطق و ملیت‌های مختلف، به بیش از 100 کشور و خدمت رسانی به بیش از 1 میلیون مشتری.

هویت
مد، سلامتی، فناوری.

به بالا بروید
نزدیک
نزدیک
فروشگاه
فیلتر کردن
0 علاقه مندی ها
0 سبد خرید